Sista natten nu! :D

Sista natten! Sista natten!! Oh my GOD!! Nu känns det. Eller.. Ja.. Det gör det nog, Sista natten på detta hotell. Det känns konstigt. Tomt. HÄRLIGT!! Jag åker snart! Om en vecka..! OM exakt en vecka kommer jag att ligga nerkrupen för sista gången på den uppblåsbara soffan nere i källaren hos Pixies mamma. Stiga upp några timmar senare och åka iväg till Arlanda.. Wow.. Det känns.
Och glad är jag! Äntligen! Efter alla om och men, efter alla motgångar och skit... Snart åker vi..! Jag vill skrika rakt ut!

Om bara några timmar skall jag också åka. Till Borås. Eppu sitter här på jobb med mej och Therese. Jag behöver inte göra så mycket eftersom jag bara är här för att kolla att det Therese gör blir rätt. Så ska vi åka buss till Enköping, därifrån vi förhoppningsvis får plats på tåget (alla hundplatser var uppbokade) till Herrljunga, och därefter blir det avsstigning i Borås. Linus går i skolan till halv fem, men ska komma ner på stan med nyckeln åt mej så att jag slipper vänta så länge på henne. Så ska jag och Eppu tjorva runt lite runt Hällegatan.. Hehe! SKOJ!

Nej, nu ska jag hjälpa lilla Therese med resten. Ringa Sanna och försöka få det löst med mailen genom att ringa Janne.

Djupt andetag och bara tänka på hur skönt det kommer att bli! Leendet sprinder sej över hela ansiktet!! :D


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback