Nedräkning pågår!!


Åh, tiden den går rätt fort nu.. Alla hjärtans dag, den kom och den gick. Skulle ha varit trevligt att få blommor av någon söt liten kille, men så populära var vi inte..! Haha..! Men jag hade ju min Ängel iaf! Det var en rätt trevlig dag igår ändå måste jag säga.. Vi åt kladdkaka, glass med massor med bär, tittade på Supernaturel och hade allmänt mysigt. Tills jag åkte på jobb. Men det var ju inget ovanligt.. Haha...
Men nu är min sista arbetsvecka snart slut. Sista fredagen jag jobbar här! Någonsin! Eller, man ska väl aldrig säga aldrig, jag har ju fått höra att jag alltid är välkommen tillbaka hit, men jag tror ju på något sätt att om jag flyttar från Irland, så blir det nog inte till Sverige igen.. Men som sagt; man vet ju aldrig.. Men nu koncentrerar vi oss på Dublin. :D Den här helgen kommer att gå så fort, jag ska ju lära upp min "efterträdare"..! På måndag ska jag ner till Borås med Eppu då.. Ha några trevliga dagar där nere med min Linus.. Åker via Nappsu före jag kommer hem. Sen är det fest. Och oh my God, sen åker vi! Jag ryser så fort jag tänker på det! Förstå vad fort tiden kommer att gå! Jag längtar med varje fiber i hela kroppen..! Det känns som om energin samlas inom mej, och den vill verkligen inte ut förrän den står på Eire-mark...! =)
Jag sitter här och njuter av den kommande tiden.. Jag vet att det kan gå totalt på skit, jag vet att jag kan vantrivas, kanske inte hittar boende, eller jobb.. Jag vet att rikserna är många. Men jag kan inte låta bli. Så fort jag tar ett djupt andetag är jag gladare än jag varit på så mycket länge..! Jag känner mej ... kär..! Not a care in the world! Jag känner mej helt överväldigad och glad, och jag vet att jag svamlar, men vag kan inte rå för det! Jag kan säga det om och om och om igen..! Det blir bara starkare känslor för varje dag som går! Och nu gäller det snart.. bara 8 dagar kvar...! :D Ni skulle bara se leendet på mina läppar..! Jag stormtrivs i att veta att jag snart bor i Dublin, kan ni förstå hur jag kommer att känna mej när jag verkligen är där?? :D

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback