Eppu-peppu

Ja, då är man i Borås med sin korv då. =) Hihi.. Åh, här kommer hon att stormtrivas! Det är så himla fint när man går upp.. nej, ner... nej.. öhm.. TILL sjön! Man måste gå upp och sen ner, men tro mej när jag säger; så otroligt fint ställe att gå ut med hunden på..! Igår var det värsta fina vårvädret, och förutom att Eppu försökte sej ut på isen, så är det vår här nere..! Idag är det tyvärr lite mulet, men det är det ju nere i Borås. Och jag ska inte klaga, jag ska ju flytta dit det är ännu mer mulet.. hehe..!
Eppu har nu korvat ner sej i soffan (dvs min säng för tillfället), med huvuet på kuddarna.. Haha, vad söt hon är! Vad kul det har varit att vara med henne nu dessa dagar, och imorgon måste jag lämna henne igen.. =( Men jag får göra det mesta av dagen helt enkelt, så nu ska vi ut på promenix tänkte jag! =)


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback