Tjyvar lite

Ok, jag erkanner... Jag tjyvade denna av Susy, som i sin tur hade tjyvat den av sin kompis.. Men jag har faktiskt inte nagot annat att gora.. Sa... Here goes..

Nämn något som gjorde dig glad igår.
Min lilla bakfylle tupplur nar jag kom hem. Trots att jag fick bad news efter det.. :(

Vad gjorde du kl. 08 imorse?
Haha, blev vackt av en poliskonstapel fran Uppsala. Haha! Antligen hander det nagot pa den fronten!

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Laste bloggar...

Det sista du sa högt?
I don't think so. At least not that I know of.

Vad har du druckit idag?
Coca cola och.. ne, det var nog det...

Vad var det senaste du åt? 
Choklad

Vad var det senaste du köpte?
Coca Cola och choklad... Haha.. behovde nagot gott att trosta mej med.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
hmm.. brun... med glas...

Vad är det för väder hos dig nu?
Regn och rusk och kallt
Godaste glassmaken?
Hmm... ater ju inte glass.. men Dumle glass ar ju gott...!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? 
Ehm, ja. Det gor jag nog. 

Sover du tungt?
Ibland..? Vilken konstig fraga.. Hur svarar man pa det...?

Drömmer du mardrömmar?
Det var ett tag sen nu.. men det har hant...

Trivs du med ditt jobb?
Joda, men ibland undrar jag om jag borde soka nagot annat.. bara for att...

Favoritklädsel?
PJ's

Favoritlåt just nu?
Replica med Sonata Arctica snurrar runt ratt mycket nu...

Vad ser du om du tittar till höger?
En vagg. Med en lista pa rumspriser. Och datorskarmen...

Vad gör dig glad just nu?
Mitt nya hus. Somn. Trevliga manniskor.

Vad ska du göra härnäst?
Forbereda for frukost imorgon, fylla i min lilla gastbok, och sen ska jag sova. Pa soffan.

Höger el vänsterhänt?
Höger
Humör just nu?
Besviken, ledsen, fundersam, lngtar efter nagot/nagon

Favoritgodis?
Laktrits, choklad

Kläder just nu?
Svarta stovlar, svarta jeans, morkgron stickad troja, svart kavaj. Jag jobbar ju.
Sommarplaner?
Jobba? Resa runt Irland..? Langt till i sommar...
Hur många kuddar sover du med?
Fyra

Spelar du något instrument?
Hahahahahahaha! Nej.

Morgon eller nattmänniska?
Natt skulle jag val saga... Tycker inte alls om att stiga upp tidigt. Men kommer jag upp sa ar det ok.

Vad är viktigast för dig?
Happiness!

Är du kittlig? 
Hehe.. Joo... 
Snarkar du?
Det gor jag nog....

Stjärntecken?
Krafta

Äckligaste insekten?
Spindel, fast ar det en insekt? Usch.. Kackerlackor ar lite gross ocksa...

Stökigt el välstädat?
Ehmm... Foredrar nog stadat, men det ar nog lite stokigt hos mej just nu...

Längtar du mest efter nu?
Someone special... ;) Elller bara en trevlig dag i trevligt sallskap.


Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback