Tjyvar lite till

Haha.. en annan fran Susys blogg...

Jag lyssnar på... Sonata Arctica pa Seeqpod...

Jag mår bäst när jag... ar lycklig i mitt liv och hur jag lever det.

Den bästa krogen heter... Cobblestone, Sine, McGruders (forstas), Brazen Head... etc etc.. for manga att valja pa...

Jag pratar... massor!
Mina bästa vänner är... underbara!
Min första riktiga kyss... minns jag inte... tyvarr... 

Jag avskyr när folk frågar... menar du allvar? Ja, det gor jag. Annars skulle jag inte sagt det..!

Kärlek är... nagot jag vill ha i mitt liv. Lycka.

Jag är hemligt förälskad i... hahaha.. som om jag skulle beratta min "hemliga" foralskelse"??
Min mobiltelefon är... fin.

När jag vaknar på morgonen... vrider jag mej en stund och hoppas jag dromde att klockan ringde..

Innan jag går och lägger mig... ler jag.

Just nu tänker jag på... att Paul lamnar Dublin. :(

Homosexuella är... manniskor..? Vad trodde ni?

Blondinbella är... inget jag har intresse for...

Jag vill verkligen... leva livet fullt ut.

Ikväll ska jag... sova?


Comments
Postat av: Susy

Här har det varit tjuvar i farten ser jag....fast jag hade ju också tjuvat dem ;) Ha det bra tösen och kram på dej!

2008-12-17 @ 19:21:05

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback