Positiivarien Joulukalenteri 2008 - 12th, 13th, 14th, 15th, 16th Dec

Kun kuulen kuiskauksesi
pelkoni katoaa
Kun olet läsnä
en tunne ikävää
Kun katson sinua, tiedän:
Olet tarkoitettu minua varten.

When I hear your whisper
my fears disappear
When you are near
I feel no pain
When I look at you, I know:
You are ment for me.



Sydämen ääni on enkelten kieltä.

The sound of the heart is the language of angels.



Polkuni reunat koristeltu punaisin ruusuin
Ylhäältä reunustettu vihrein oksin

Oli aika jolloin en osannut arvostaa
mitä minulle annettiin

Vasta nyt vihdoin ymmärrän

My path is lined with red roses
With a hanging garland of green leaves
There was a time when I could not treasure
what I was given

But now I understand




Vala minuun uskoa
jolla voi siirtää vuoria
sillä olen janoinen
elämälle,
elämästä

Ja haluaisin niin kovasti tietää miksi.

Give me faith
To move a mountain
For I am thirsty
for life
from life

And I would want to know why




Elämässä on toivoa
Kun kävelee kevään ensimmäiset askeleet vihertävällä maalla
se kohottaa katseen,
kehottaa katsomaan tulevaan

Niin kuin talven jälkeen
kevään ensimmäiset kukat puhkeavat loistoonsa
eheytyy särkynyt

Eikä kesä koskaan jää saapumatta.


There is hope in life

When you take the first steps in the spring when the ground is turning green
It makes you look up
It makes you look towards the future
Like the first spring flowers start to blossom
in all their splendour after the winter
Everything that has been broken
will become whole again

And the summer never fails to come



Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback