Nu var det slut..

..pa julen alltsa. Eller. Jag ser det nog fortfarande som lite jul eftersom mamma och pappa fortfarande ar har. Syster yster akte hem i fredags morse. Ojoj. Steg upp kl 4 pa morgon for att ga med henne till bussen. Det var tugnt. Men det gick. Har ju varit ledig nu ett tag.. Sa att.. :D
Tugnt att stiga upp imorse dock. Det har ju inte riktigt varit semester aven om jag varit ledig.
Jag och Jace var ut i fredags till McGruders. Jace ar Neils bror. Neil ar den snygga bartendern pa McGruders. Och bra kompis forstas. Och eftersom han jobbade sa fick jag i uppgift att ta hand om lillebror och visa honom runt. Vi hamnade forstas pa McGruders, vilket ju inte alls var ovanligt. Vi var hemma vid 4 dock. Somnade nastan pa lounge golvet nar vi kom hem. I en hog med krossat glas. For Laura i fyllan och villan lyckades ju krossa ett. Haha. Men vi slapp undan skador. Jag har dock ett djupt sar i tummen efter att mitt nya linne gick "sonder" och Laura skar sej pa metallkanten. Men annars gick det bra. Hur vi lyckades ga hem hela vagen var ett under, vi t.o.m. stannade och tog foton pa vagen hem. Haha. Hur bra man nu kan saga att de var.
Men har haft en superfin jul. Vadret har varit perfekt. Otroligt kul att umgas med familjen. Linda lagade en super duper jul middag. Vi har gatt pa pubar och druckit Guinness for hela slanten! Haha! Jattebra jul!
Igar var vi ut pa pubrunda igen. Bada familjer. Neils familj har alltsa ocksa bott har over julen. Neil jobbade, sa jag fick agera guide igen. Vi gick till The barge och at. Sen gick vi till The Bleeding Horse. Skulle ocksa ha velat ta dem till Whelan's, men det var sa mycket folk dar.. Sa vi gick tillbaka till Kilronan istallet.. Jace gick till McGruders igen, men eftersom jag skulle jobba imorse sa la jag mej "tidigt". Klockan var val 2. Eller nat.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback