Hostel juttu


Eftersom jag jobbar på både The Brewery Hostel, Litton Lane Hostel och Kilronan House, och träffade på det där Four Courts Hostel gängget i Frankfurt, så tyckte jag vi kunde ha en liten hosetl-do. Så det hade vi.
I lördags.
På Siné.
Grymt kul hade vi.
Och här kommer lite bilder från det.


Laura, Linda (min nya housemate och coworker på Brewery) och Bianca (Litton Lane)

     
Här hittar vi Julian, som är en longtermer på Brewery.
Nej, vi var inte nyktra.

     
Phil (Brewery), Paul (longtermer på Brewery) och så jag och Jules. ;)

     
Den pennan var med ett bra tag. Haha. Jules håller inte på att ta av sej skjortan, även om det ser ut så, och vi ville det.. Men men.. Kankse nästa gång. Sen har vi Shane från Four Courts.

     
Jag och Hanna (Phils kompis hemifrån Tyskland), Jimmy (longtermer på Litton Lane) och jag har då ingen aning om vad för typer Linda hitta bakom sej, men ivriga på att vara med på kort var de iaf!


Det var VÄLDIGT kallt för att vara Dublin i helgen..! Och det är det fortfarande. Men jag och Linda hade lite roligt när vi var på väg hem följande dag från jobbet..! Haha! Hon är ju inte van vid frost och snö.
Inte för att det snöat, men iaf... :P

Det var min helg.
Hur var er?

Comments
Postat av: sussi

Hej på dig!



glad lilla jul i efterskott. Läste att du har flyttat, får väl komma och hälsa på dig igen då och se hur du bor...



Ha det bra, kramar Sussi

2008-12-03 @ 17:44:51
Postat av: Lina

Vad du festar din lilla fest prisse. ;)

Hur går det med mailet? Kommer det något svar? :)


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback