Dan fore dan fore dan fore.. ah, ni vet...

Ja, snart ar det jul ja. Roligt roligt. Jag kopte systers julklapp idag. Hoppas hon blir glad. Haha! Det skulle jag bli iaf om jag var hon! Sa vill hon inte ha den, sa kan jag ta den! Och sa koper jag nagot annat at henne! Skulle egentligen vara lite sugen nu redan pa att ta den sjalv, men jag far val kopa en egen om hon vill ha den. De finns ju kvar i butiken.
Mammas och pappas ar redan klar for lange sedan. Hihi.
Jag har fortfarande inte fatt tillbaka min kamera. Detta suger. Valdigt mycket. Forst och framst vill jag ju ha tillbaka den, sa jag vet att den ar i "sakert" forvar. Och sen vill jag se bilderna fran personalfesten! De maste vara roliga! Speciellt eftersom typ alla anvande den for att ta foton..! Haha! Kollade pa Lindas bilder igar, men eftersom hon akte ratt tidigt (for hon borjade pa sitt nya jobb dagen efter), sa var de inte sa mycket med fyllebilder pa den.. Eller ja, det var ju en hel del fran hela helgen.. Haha!
Sitter pa Litton Lane igen och jobbar.. Jag maste saga att aven om de har lagt mer pengar pa det har stallet, och det ar finare, battre lage och fint och frascht. Nej, jag tycker fortfarande battre om Brewery. Attans att de stangde det! Damn! Men jag tror att de kommer att renovera upp de sa fort ekonomikrisen ar over, och da kommer de att oppna det igen! Hoppas jag iaf! Till sommarn!
Anyway.. Jag ska nu borja kolla pa mina Australien/Nya Zeeland planer... So Peace out! xx

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback