Sjukling

Usch...
Jag har varit sjuk. Är inte riktigt frisk ännu...
Började i fredags kväll.. Jobbig feber, frossa, springa på toa hela natten, jobbade av dum anledning i lördags, vilket resluterade i ännu värre sjukligheter...
Skulle ha vart på Pixans maskerad fest i lördags, hade ju hittat värsta bra outfiten! Och nu fick jag istället ligga hemma i sängen och dra mej i min feberfrossa.. Usch! Jobbigt! Har typ inte ätit på flera dagar, så min energi är obefintlig!
Vill bara få i mej någon sorts mat, men eftersom min mage inte riktigt mår helt bra ännu, så sitter jag och försöker få i mej rostbröd utan pålägg.. tråkigt! Ska tydligen vara bra om man har magproblem.. rostbrödet suger upp bakterierna eller hur det nu var.. Vet ju inte riktigt själv, eftersom jag aldrig riktigt har haft några magproblem, men mina flickor sa så.. så vi litar på dom.. förhoppningsvis ska det bli bättre snart!

Comments
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. Anne von Porat

Jag ska träffa andevärlden i kväll, vad ska du själv göra i dag?

Postat av: Lina

krya på dig!!!

2008-08-26 @ 09:39:36
URL: http://linaramone.blogg.se/

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback