Krapula

Nej nu...
Hemska sak..
Dumma huvud.
Det bultar.

Inte sa farligt som jag trodde, men bultar iaf... Mest irriterad over att min kropp inte riktigt kan bestamma sej om jag ska va bakfull eller inte. Det vill liksom inte ritigt komma till skott det dar illamaendet. Vilket ju iofs ar bra, men a andra sidan vore det ratt skont att ha det over. Over and done with. Hmm.. Vore gott med en aterstallare nu, men det ska ju jobbas nagra timmar till.. Sen ar det middag med brudarna. Det ar Amys sista dag i Dublin idag, hon aker pa sin Europa-turne imorgon. Sen blir det val nagon drink ikvall igen. Och sa pa jobb imorgon bitti kl 8 igen! Haha! Forsov mej imorse..! Eller jaa.. Jag vakna av vackarklockan, men av nagon rolig anledning somnade jag om och vaknade kvart over 8 nar Massum ringde och fragade om jag kunde komma och flytta pa en bil. Hmm.. Laura hoppar i taxin och ar nere pa jobb 15 min senare, men ush vad jobbigt att fixa med frukost och gaster och bilar och allt nar man inte riktigt har hunnit vakna ur sin lilla fylla igar. Haha.. Undrar vad vi riktigt hittade pa. Vi gick till McGowan's och hade hur kul som helst. Jag lekte wing-(wo)man at Trish, men det tyckte hon var lite jobbigt, for sa fort jag lura in en karl i var narhet sa trodde hon karln ville ha mej och inte henne.. Nu var det inte riktigt sa, men det var jadrans manga karlar pa sprang igar. Nagra riktiga 10 poangare ocksa, believe it or not. Haha. Nastan sa man blev lite sugen. Fanns nog manga som erbjod sitt sallskap.. Men... jag har ju min karl, aven om han for tillfallet befinner sej pa andra sidan jordklotet i North Carolina, men iaf. Vore trevligt att ha honom hemma. Men han kommer ju snart! :) Hihi..! Fun!! (jag kanner mej som en liten flicka nar jag tanker pa honom... ojoj.. vad ska jag ta mej till?? haha)

Nej, nu kanns det som om det behovs en liten runda runt ute i friska luften.. Huvudet bultar ju som sagt.
Aj.

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback