Krapula - ovanligt, hah?

Ojoj.. Inte for att jag mar illa, eller ens daligt.. men nar man kommer hem kl 4 pa morgon och maste stiga upp kl 06.30, sa ar det lite jobbigt att vara pa jobb.. Som tur ar sa ar det sondag, och en lugn sadan... Skont..
Man kan sitta har och fundera pa livet och diverse annat... som att jag vill boka mina flygbiljetter nu! Men jag har inte hort av Noela an, och jag tankte att vi ju kunde ta nagra dagar och resa lite i Tyskland nar jag nu anda kommer att vara dar.. Sa jag vill ju inte boka mina flyg forran jag vet om vi ska gora det, sa jag vet nar jag ska flyga tillbaka... Men.. jag far val sitta har och fundera pa livet istallet...
Var ut med tjejerna igar.. var inte meningen att vi skulle festa.. Vi skulle bara ga och ta en drink... Jag och Sherie jobbar ju idag, sa vi tankte ga hem tidigt.. Men Trish ville ut.. sa vi gick med henne till Dice Bar, och traffa pa nagra grabbar.. och dom skulle dra vidare till Sine... sa vi gick med dem! Haha.. Ja, det gick ju inte riktigt som vi hade planerat med andra ord... (skulle ju ga hem tidigt hade vi tankt) Men killen som Sherie nappa var sa sot, sa jag och Trish tyckte absolut att hon skulle ga med honom! Nu ar ju inte hon den som foljer med en kille hem i slutet pa kvallen, men hon kom iaf med ut! Framsteg! Hans kompis var lite betuttad i mej, och peta ner en lapp med sitt telefonnummer i fickan pa mej... Visst, han va trevlig.. Men han fick klart och tydligt nobben... Men han ville traffa mej anda.. Suck.. Karlar.. Att de aldrig forstar..!
Vi satt och diskuterade irlandska namn igar kommer jag ihag.. Kompisen hette namligen Eoin (typ som Owen), sa det fortsatte i en hel stor diskussion om hur man uttalar vissa namn etc.. Alltid lika roligt att forsoka saga namn man inte har en aning om hur man ska uttala..! Siobhan, Eoin, Ruairi, Mairead, Padraig, Sinead.. Haha.. Den ni! (jag kan, jag kan!)

Comments
Postat av: Lina

Laura lilla du får inte dricka så mycket så ofta.. :)


Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback