Grattis allihop!

Nämen nu.. Alla fyller visst år den här tiden på året..! Nanny, Pia, mamma, Johnny... Ojoj.. Mycket paket som måste skickas nu.. Nanny och mamma  är ju förstås viktigast, så .. så lojal som jag är mot min närmaste familj, så dricker jag en öl för deras skull ikväll! Eller två. Eller tre..
Ja, några stycken då! Hehe..

Party ikväll som sagt! Första gången Francis kommer hit.. Och Joe.. Och sen kommer det väl lite arbetskompisar till Pixie.. Fast dom är lite sega, så dom kommer först om två timmar.. Ja, förra gången vi skulle ha fest och bjöd massor med peeps, så blev vi bara fyra.. så vi får väl se hur det går idag.. Haha.. På något sätt känns det här rätt bekant.. Hmm.. Undrar om jag har några vänner alls? Haha!

Äh, jag fick faktiskt paket av min älskling Frida igår! Så det så! Så jag har faktiskt väldigt goda vänner, och jag klarar mej så bra så med dom nära och kära jag har! Ska skriva ett riktigt långt och trevligt brev åt Frida, det var så himla kul att få ett handskrivet brev! Ska nog börja göra det lite oftare tror jag.. Skriva riktiga brev.. Roligt värre.. Lite nostalgi också..!

But now; Part-ey!!

Comments
Postat av: Victor

Jag fyller år den 22 juni och då hoppas jag att jag får en blogg och att du ringer å säger grattis:)

men de bästa skulle vara om du kom hem då så vi kunde festa tillsammans

2008-04-29 @ 19:00:15

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback