An apple a day, keeps the doctor away..

Eller som i vårt hushåll; massor med c-vitamin, omega-3 och Guinness! Hehe..
Har hela huset fullt med sjuklingar.. Liina är sjuk, Pixie är krasslig, och jag.. Ja, jag körde huskuren igår, så so far so good! :D

Är himmelskt sugen på frukt dock, mm.. men jag la mej just ner i sängen, så att gå ut igen känns inte som en riktigt rolig idé.. Det var jäkla blåsigt också.. Kallt.. Neh, jag tror min egna varma säng tar priset ändå. Kanske kan hitta någonting roligt i skåpen om jag skulle orka mej ut i köket.. Men just nu är energin inte riktigt på topp..

Var ut själv igår. Pixie och Liina hängde med på en pint, men sen satt jag kvar själv. Hade väldans trevligt! Det är det jag älskar med Dublin. Man kan gå in på en pub, sätta sej där, och inom bara några minuter har du sällskap! Fan, så gött! Träffade på en irländsk grabb och en tysk tjej, sen kom det några fulla danska gubbar och lite annat löst folk. Men kul var det, och Laura hamnade på Mount Street för natten. Haha! Sprang ner till jobbet tills Pixie slutade, så gick vi hem tillsammans. Nu är man lagom trött dock, så jag ska ta mej en liten lur, så man orkar gå på Legion of Ape spelningen ikväll! Förfest hos oss! ;)

Comments

Comment here:

Name:
Remember me?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback